Årets första!

Jamen, TD va ute på nya äventyr och den här gången till ett ganska udda ställe, nämligen
en put&take sjö som ligger ganska nära till hands.
När vi väl va där tänkte jag - va fan gör vi här?
Det blåste på ganska friskt och kallt som satan, men ville inte göra Bjoz och jimmy besvikna.
Eftersom jag va så skeptisk och frös gick jag och gjorde upp en eld för att värma mig.
Det visa sig vara en bra ide, då bjoz fick i uppdrag att åka och köpa korv som vi skulle grilla.
image16

image17

Ett paket hottdogs senare hade vi nya krafter, och beslutar oss för att gå längst ner där det va lä,
kl va strax inna 18.
Som från ingen stans ca 10 vak!
Trodde knappt att det va sant, började lägga ut flugan på varenda vak, men nej.
Pang! ändeli ändeli! skrek jag
yes! årets första :D

image18
1.12kg stannade vågen på, så jag va rätt nöjd. bästa va ändå att se den simma iväg :)
aja nog om mig nu.
Ja ca 4 kast senare och ett tele samtal, pang!
Jimmy får en riktig gris på kroken!
(har följer ett litet bildspel)
image19

image21

image22
Går det att missa glädjen i denna bild? nej den e underbar :)
2,60kg! Första regnbågen och där med nytt PB.



Vi hade en sjukt rolig dag.
//Rille



Kommentarer
Postat av: Björn

Kul kul kuuuul! Bra skrivet, fina bilder det blev.

2008-04-08 @ 22:18:52

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0