Teamdalkars Officiella blogg

Japp detta är då TeamDalkars Officiella blogg.
Teamet består av

Björn (Bjoz)
Jimmy (Zyl)
Rickard (Rille)

Vi kommer att blogga så fort vi har varit ute på någon fisketur,
även annat skojj.

Sakar som vi har planerat innför år 2008
Sportfiskemässan i göteborg 11-13 april
Skärgårdsfiske ( x-antal turer )
Fiske i Loffsdalen på sensommaren
Vätten trolling
Gös fiske
Nya personbästa

Börjar med att slänga upp lite bilder från min tur idag.

Gick upp ca 08 30 för att ge mig ut på golfbanan.

Fick första gäddan runt 11 00 tiden

Vikt på den va 0.85kg

Kastet efter fick jag en riktigt pigg rackare på 2.1kg

Ca 11 34 (för att vara ganska exakt)

Fick jag ännu än pigg gädda på hela 1.68kg :)

Det märks att de börjar vakna till liv nu, hoppas bara

att man hinner ta en hel del nu innan leken börjar.

image1

image2

image3

Kanske ska tillägga att jag enbart kommer att fiska med fluga detta år, vet det kommer
att bli jävligt svårt men det är helt klart det roligaste fisket.

Imorgon bär det av rellativt tidigt då jag och jimmy har ställt klockorna på 08 00
för att jag sedan ska kunna snuzza 1 timme ;)

Jaha det va allt för mig, hoppas att det blir en väl besökt blogg.
/ Rille


Kommentarer
Postat av: Risti

Sjukt bra Gösfiske under kraftledningen till ån som går från Björka in till Golfbanan. Vid Maj ungefär.. Rekordet är på 4,3. Men större har tappats hehe :)

Det är väl ändå lite Dalkarlsområde? haha :D

2008-04-10 @ 13:37:30

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0