Dalkars invigt

Jag (Jimmy) och Fernau bestämmde oss för att testa lite granna nerma dalkarschaka! vädret var +16 och lite blåstigt, men så fort jag körde ut huvudet från dörren gömde sig solen och det blåste upp lite mera.. jaja här skulle det fiskas i varje fall.

Jag kom ner dit före fernau, så jag tänkte ta ett par kast innan han kom. Det gick inge vidare, första kastet = första POn för året och slider 10:an flyger alls sin väg :/ kul början, men det är bara att tagga om, lånade fernaus cykel och trampade hemåt inte direkt långt och hämtade spinnspöet istället!

Försökte dänga med lite jigg, lite sked, en och annan vobbler men utan resultat, fernau körde med sitt savager spö och black maxen, snygg combination måste jag säga :) Tyvärr blev vi utan fisk men det kommer flera turer, inge jerk för mig på ett tag dock förens jag har införskaffat mig mitt nya ;)

JB med Spiderwire stealth code red som sitter på mitt edge TPR 6' 120g med en titanium tafs längst ut :)

Eftersom att det är så tråkigt att bara läsa ska ni få några bilder att glo igenommåsxte fixa
Vi måste fixa en sån här bild där erik är med grabbs!

sd
eller en där bjoz är med ;)

// jimmy

Kommentarer
Postat av: Bjoz

Jajemen vi har ingen komplett team bild :P

2009-04-01 @ 11:16:43
Postat av: björn

Och det måste vi ju fixa!

2009-04-01 @ 14:10:23
Postat av: Rille

Absolut :D öh.. jag åker till linde imorgon bara så ni vet :D och kanske petar i båten i dalkars ^^ kyss då

2009-04-01 @ 18:31:10
Postat av: Bjoz

Fan va gött! Piska lite liv i slemmisarna nu, det är dags att vakna så dom inte går miste om våren ju :D

2009-04-01 @ 22:51:41
Postat av: Jimmy

will be there, vilken tid koms du upp då ? för jag slutar typ 2 tror jag ringer dig efter jobbet

2009-04-02 @ 00:18:13

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0