Den som väntar på något gott....

Nu har det varit en torka igen.. fan det är inte bra.
Björn är inte hemma, Jimmy och Förnis jobbar och jag..
Jag fiskar utan vidare resultat..
Hoppas Björn kommer hem snart så vi kan få en fett uppdate från
Lofsdalen!
Har också tänkt dra igång någon form av tävling.. Jag snacka om det
får några veckor sedan men det blev aldrig av, ber om ursäkt för det.

En liten sak till bara. Synd att det inte finns gott om Öring i dalkars..
Dessa bilder tog jag igår kväll på några Ephemeror!




(Gör detta enbart för att jävlas med Jimmy)

Tjo då
//Rille

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är en fantastisk fotograf!

Kul med uppdate & tävling...

Skitfiske!

2009-06-26 @ 10:55:36
Postat av: Bjoz

Blir verkligen fina bilder när du håller i kameran :) Nu är jag hemma och ska knåpa ihop en ny rapport med lite fina öringar och skit! =) Synd att fisket varit trögt här hemma men vad väntar man sig i sånt här väder..

2009-06-26 @ 15:55:02
Postat av: Daniel Persson

Rille du kan alltid ta med mig o fiska :D om du tycker de är lite tråkigt att fiska själv :d // Daniel

2009-06-26 @ 22:52:19
Postat av: Rille

Tack baby och bjoz :) absolut ska vi göra det :) vi kan ta båten ner mot golfbanan någon dag :)

2009-06-26 @ 23:42:43

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0