Flugfiskemästarn

Idag kände jag att det var dax!
Termometern visade 9°c varmt & solen sken.
Packade ner bullar & en termos kaffe, och sen frugan i bilen och åkte till
en liten småbåtshamn.
Jag brinner för mitt flugfiske så nu var det på tiden att även Joi skulle lära sig grunderna.
När hon började veva och leka lasso med mitt loop-spö så gick jag till en enskild
brygga för att pröva fiskelyckan.
Jag var dum och laddade hem "bättre kast-teknik" på fluga,
så hon trodde hon kunde konstens alla regler, underhandskast och  rollkast.
Men kul var det, trots att vi inte lyckades få någon fisk.




Längtar tills spöt rycker nerm'a dalkars snart!
Skitfiske på er grabbar!

//Rille

Kommentarer
Postat av: Erik

Riktigt fina bilder rille.. grymt skoj o se.

hoppas vi får se dig på hemmaplan snart. Dalkars måste ju få sitt första seriösa försök ;)

2009-03-22 @ 00:21:03
Postat av: Erik

Riktigt fina bilder rille.. grymt skoj o se.

hoppas vi får se dig på hemmaplan snart. Dalkars måste ju få sitt första seriösa försök ;)

2009-03-22 @ 00:22:41
Postat av: Rille

Tackar :D ja det dröjer inte länge som sagt :) måste bara få nån mer jobbdag sen kommer jag upp :)

2009-03-22 @ 00:48:10
Postat av: Jimmy

Fyfan ser ju sjukt nice ut! vill också iväg och svinga spöet

2009-03-22 @ 10:45:31
Postat av: Lella

Lycka till lilla gubben! Försöker du få "Lilla skrot" att flugfiska?

2009-03-22 @ 15:06:23
Postat av: Björn

Härliga bilder på er med flugspöt i högsta hugg, platsen ser riktigt trevlig ut oxå :)

2009-03-22 @ 17:03:15
Postat av: Viccan

Kanon fina bilder <3

2009-03-23 @ 11:26:28

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0