Nya spöt + lite mer

Igår var det äntligen dags att åka in till Outdoor Xtreme i Örebro och hämta ut mitt spö som jag hade beställt. Men de fick inte vara stopp där utan det blev även en Atom YP 25gr och en flytande Zalt 19 till herr JontaK.








Igår kväll så spöade iofs färjestad saik på bortaplan med 6-0 och till den underhållande matchen åt man våfflor. Men förutom det så var det en ganska deprimerande kväll då snön valde att komma tillbaka och lägga sig med cirka decimetern på den annars snart snöfria marken. En planerad fisketur i dalkars kanske blev lidande, det återstå att se vart dagen lider. MEN, kan lova att det kommer bli ett dalkars besök denna vecka.

// Erik

Kommentarer
Postat av: Björn

Hopaps du gilalr spöt, återkom sen med en liten utvärdering av det :)

2009-03-24 @ 12:26:54
Postat av: Erik

absolut ska ja berätta vad jag tycker.. och ni ska få själva ta en titt. för ni ska fan komma hit snart haha

2009-03-24 @ 13:39:00
Postat av: Rille

Härligt förnis :) mycket snyggt spö måste jag säga, hoppas det levererar nerma Dalkars ;)

2009-03-24 @ 16:27:03
Postat av: Bjoz

Blev fundersam på en grej, vad kostade spöööt? Och hur gick testdaskandet i Dalkars idag?

2009-03-24 @ 18:33:43
Postat av: Erik

999 fick jag betala för spöt och dalkars är fortfarande inte tillräckligt tinat ;) inget idag tyvärr .. men de känns som de börjar närma sig helt klart

2009-03-24 @ 18:52:32

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0