Flugbindning

Efter en liten olycka så var jag tvungen att operera handen så jag kan inte riktigt ta mig ut å fiska, därför har jag spenderat en hel del tid till att lära mig lite flugbindning och det visar sig bara bli roligare å roligare samtidigt som det är ett utmärkt sätt att få tillbaks rörligheten i handleden.

Sen har jag ju inte tagit min första gädda på fluga än och självklart vill jag ta den på en fluga som jag har bundit själv så jag har 3 flugor för varje vatten som jag tror jag har störst chans att landa den första flug gäddan J

Men jag kommer så klart satsa mest på mitt favorit fiske så jag skaffade mig även ett nytt jerkspö tyckte det va dags när jag ändå hade skaffat en nu rulle här kommer lite bilder enjoy!

 

//Mattis


Kommentarer
Postat av: Rille

Kul att ni har kommit igång med bloggen grabbar! :)

Ser fram emot att få guida fram din första gädda på fluga mattis! sen måste jag säga att jag tycker det ser mycket lovand ut på flugbindarfronten!!!

2011-01-12 @ 09:32:55
URL: http://meandmyrod.blogg.se/
Postat av: Mattis

Tackar Rille! jo känns kul att komma igång lite du får hojta till om du vill beställa mer material :) ska köpa lite ögon nu iaf men d tar jag på tradera :)

2011-01-12 @ 09:56:53
Postat av: Björn N

Det är fina flugor det där :) Blir roligt att se dom under ytan sen. Och förjävla snyggt jerkspö!

2011-01-13 @ 07:39:14
Postat av: Jonas

Snygga flugor:)

2011-01-15 @ 01:24:14
Postat av: Mattis

tack jonas :D du kommer väl ner på premiären? :)

2011-01-15 @ 15:09:02
Postat av: Jonas

Absolut, det kan man ju inte missa!

2011-01-18 @ 23:23:20
Postat av: Björn N

Härligt Jonas, härligt!

2011-01-19 @ 21:48:29

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0