Dear Readers

Ja som ni säkert förstår så har det inte varit någon fisketur på senare dagar, men det har sin förklaring.
TD är inte som de va förut. Alla har flyttat åt olika håll. Jag rille har flyttat till Linköping, Björn ( bjoz ) har flyttat ner till
Blekinge, och självaste Feranu har lagt vantarna på en lya i Lindesberg ^^
Men men, jag planerar en tripp till min hometown på fredag och hoppas på en liten rejunion?

Slänger upp lite bilder på härliga oförglömliga minnen.
// Rille



















Pb borrar 1,4kg


1.6kg


1.1kg


1.5kg












Kommentarer
Postat av: Björn

Väldigt fin predikan min vän! Hoppas du får det trevligt när du hälsar på "hemma" igen, kika på Lindemarken eller? :)

Sköna bilder och minnen, MEN mitt PB på borre är 1,3 (; !



Ha det så fint mannen!

2008-09-18 @ 11:17:24
Postat av: Erik

fan grabbar.. nu saknar ja er riktigt :P

vill ta lite dalkarsturer.. bestäm en gemensam helg ni kommer hem innan de blir vinter och snö

2008-10-29 @ 15:14:06

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0