Kastkurs

Idag har jag varit på en kastkurs som anordnades av Vision och Öhammars.
Fick känna och klämma på alla nya Vision spön och fick tips och idéer
på hur jag kunde finslipa kasttekniken.
Fastnade för Vision Catapult och Cult klass 5. Oj Oj vilka klingor!
Fick även prova på att dänga med tvåhands.
Så imorgon ska jag ner till Öhammars, där blir det lite gäddflugbindning
samt en till titt på spöna. Det är ju trotsallt min födelsedag
om 12 dagar. Kanske köper mig nått fint ;)


Tons of roads


Cult it is..






Mattias från Öhammars med spöt i högsta hugg.

Hade grymt trevligt.
//Rille

Kommentarer
Postat av: Bjoz

Schyssta spön där, trevligt.

2009-05-05 @ 11:33:00
Postat av: Antonia

jätte fina bilder !

2009-05-05 @ 14:28:10
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0