Fantastiskt höstfiske och fluggädda på 10+

Som ni sett i tidigare inlägg så har vi haft otrolig
start på höstfisket, ett 40-tal gäddor,
vissa mer legendariska än andra, ta bara t.e.x Björns 9,6 kilos!!

Men nu var det äntlgen min tur att få prova fiskelyckan
i en ny sjö och med en ny fiskekompis - Mattis.

Jag kan skriva ett oändligt inlägg om hur fantastisk miljö,
och hur trevligt sällskap jag hade tack vara Mattis & Björn,
men jag sammanfattar min fiskelycka i dessa ord:

EN 10,4kg & 114cm GÄDDA PÅ FLUGA!

så jag låter bilderna & filmen tala för sig själva:








Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla härligt Rille, vilken upplevelse det var.. och vilken fight! Superbra bilder med ju! :)

2010-09-19 @ 17:57:19
URL: http://teamdalkars.blogg.se/

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0