Pimpa Spinnare

Ett litet försenat inlägg om när jag, Rille, Joi och Erik skulle köra vitfisk på fluga.

Det blev en hel del vit fisk för dom andra, men jag kunde inte stå vid ett av mina favoritvatten utan att dänga gädda speciellt inte när jag har börjat pimpat upp mina gamla spinnare till ett par riktiga gäddkillers. Tänkte jag skulle slänga upp ett inlägg om spinnarna när jag känner att jag har fått dom att gå och se ut precis som jag vill, håller på för fullt å binder och testfiskar men nu får ni nöja er med dom här bilderna så länge.

 

Byggd som mig själv kort å tjock och gilla min spinnare :)

 

Denna gädda på 6.1 är den än så länge den största på på egen spinnare men störra ska dom bli :)

 

Skitfiske// Mattis


Kommentarer
Postat av: Jonas

Störtskön bild me kossan!

2011-06-22 @ 20:29:49
URL: http://soloflt.blogg.se/
Postat av: Jag heter hugo

är det i tysslingen? fiskar mycket där iallafall ;)

2012-01-02 @ 03:36:49
Postat av: Hugo

Tja! Är en grabb på 16 år från forshagaakademin. Fiskar ni än mycket i fågelsjön tysslingen? Fiskar själv ibland runt om där i ån. Ska ni ut något och kan ta med en extra fiskare i båten så meddela mig!:) riktat fiske efter de stora är självklarhet

2013-11-19 @ 23:12:06

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0