2x2 gädda på fluga!

Tjo det va ett bra tag sedan jag drog iväg ett inlägg i våran fiske blogg.
Har varit ute en hel del och fiskat men inget märkvärdigt dock, förutom Den 15 maj.

Vädret va inge vidare, regnet låg och bara väntade på att få lägga av en störtskur.
Trots det gick jag neram dalkars ( som vi säger här i linde ) för att ta några kast med flugan.
På väg ner mot mitt huvudmål för dagen, drar jag några snabba kast utan resultat.
Men plats X på kartan skulle absolut inte göra mig besviken denna gråa dag.
För så mycket som efter andra kastet knäpper det hej vilt i linan!
Ändeli tänker jag, för nu va det ju ett tag sedan jag fick gädda på fluga.
efter några timmars fiske lyckas jag landa 4 st gäddor och missar 3 :/
helt klart bland det bättre turerna iår.
Öh just nu sitter jag på jobbet och min rast e slut så det fick bli en snabb sumé av min senaste tur.
Skickar på några bilder så fort jag får tillgång till internet.
Hare super
// Rille

Kommentarer
Postat av: Bjoz

Härligt Rille, du leder i mängd nere i Dalkars helt klart! :)

2008-05-17 @ 12:40:26

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0