2009

Ja, då va det snart slut på 2008. Det har varit ett riktigt bra fiskeår. Vi får Blicka framåt i tiden och jag (rille) har redan planerat flera turer som jag hoppas kunna genomföra. Första trippen blir fiskepremiären Lördagen den 14 februari i norrköping, då ska jag för första gången jaga Lax! Sen har jag funderat lite på en tripp till strömstad någon gång runt april maj? varför just strömstad kanske ni tänker då. Jo jag har hört att i skagerack ska det finnas gott om näbbgädda occh kanske en och annan havsabborre. Men så har vi ju en Td:are som bor nere i Blekinge, och gäddfisket på våren där nere vill man ju inte missa :) så hör gärna av er om ni blir sugna på att följa med på något dylikt eller kom med förslag grabbar! ha en otroligt trevlig jul och hoppas att vi ses snart!



Jag (Rille)


Fernau


Jimmy (zyl)


Björn (Bjoz)




God Jul och gött nytt år!

// Rille

Kommentarer
Postat av: Jimmy

HAHAHAHHA JAG DOG NÄR JAG SÅG BJÖRNS BILD! Nu kommer jag inte vara ledsen en gång ikväll :P kommer vara humöret på topp kan jag säga, bara tänka på det där ;D det gjorde defenetivft hela min dag :D

2008-11-28 @ 15:46:58
Postat av: Rille

hehe ja den va så klockren just den besvikna minen ^^ allt bra me dig annars?

2008-11-28 @ 16:37:39
URL: http://domkallarmigjoi.blogg.se/
Postat av: Björn

Hahaha ja det var ena jävligt snygga bilder du rotat fram ;) För min del har det blivit farligt lite fiske på sistone och därför ser jag sjukt mycket fram emot att dra ut på nya tokiga äventyr med er gossar! Jag kan försöka ta reda på hur en helgs gäddfiske ska genomföras här nere med boende, båthyra osv. Tills dess att vi hörs igen, ha det gott och ha en riktigt God Jul :) Och Rickard du får hälsa Joi och Chicky!

2008-11-29 @ 04:12:55
Postat av: Rille

Härligt björn, tar vi det nu till våren då eller? det vore underbart! :) Detsamma God Jävla Jul på dig ;)

2008-11-29 @ 12:34:42
Postat av: Björn

Ja men det tycker jag absolut, längre kan jag nog inte vänta :-) Skitfiske med naxarna och läbbgäddorna!

2008-11-29 @ 15:33:07

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0