Fredag-Lördag

Fredagen började med tidigt morgonfiske, då jag hämtar upp Jimmy och Förnis.
Vi drog givetvis ut till Golfbanan. Vi verkade vara lite tidiga, för fiske blev det inte.
Några bilder som får tala för sig själva?


Jimmy med lovikavantar, dubbla långkalsonger och flugspö.


Fernau står och huttrar längst utslag 3


På andra sidan ån prov skjuter liab raketer?

Lördag. Solsken,snipa och strukturerat fågelbajs..


Lördagen spenderade jag själv längst golfbanan. Det blev en hel del bilder och en liten snipa.


Macro larv, ligger och gassar i solen. Ett tydligt vårtecken.


Detta är något jag aldrig tidigare sett, fågelskit som är så strukturerat
så det bildade en rektangel, kanske ett fall för "Mitt i naturen"



Och till sist en snipa som jag lurade på en helsvart fluga.

//Rille


Kommentarer
Postat av: Bjoz

Najs bilder och najs bajs ^^

2009-04-17 @ 17:01:09

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0