Morgonpass

Släpade mig upp ur sängen ännu en tidig morgon för att hinna fiska lite före skolan. Var på plats kl 8 och fiskade till kvart i 10 helt utan känning på fisk.

Vädret var ypperligt, fast än att det var rätt kyligt ute och frost på marken var det vindstilla, glasklart i vattnet och skinande sol. Skulle sedan bli en stekhet dag så antar att jag helst skulle fiskat på eftermiddagen, men det tilläts inte så då får man ta för sig av det som finns.

Köpte mig en Ron Thompson Zenso Scale vid kl 10 sedan gick jag hem. Nu kommer ingen gädda undan med för mycket fläsk!

Ägnade mig åt att ta en del bilder också, det var en så fin morgon och med ett dussin fina svanar längs kanten.

Låter bilderna tala för sig själva:



















Det var det, inge fiskbilder men hoppas det var något att titta på ändå.

Hörde att några andra teammedlemmar haft bättre lycka idag, väntar på nästa update! :)

Ha det alla,
Björn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina och mysiga bilder, bättre lycka nästa gång!

2009-04-02 @ 22:01:23
Postat av: Björn

Tackar tackar!

2009-04-02 @ 22:29:53
Postat av: Rille

Härliga bilder bjoz :) man kan inte annat än att säga att man blir avis! :D

2009-04-04 @ 01:12:58
Postat av: Bjoz

Tack Rille kul att di gillade dom. Jao jag kan inte klandra er ^^ Ni måste titta ner hit helt enkelt!

2009-04-07 @ 00:04:59

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0