Gratis är gött

Igår hämtade jag ut ett paket på posten, ett mycket efterlängtat sådan.
Ett Vision Nite #5 samt en 5/6 GT rulle och jag är rätt nöjd.
Jag och Erik tog en sväng till tjärnen för att prova. Riktigt skön klinga,
nu dröjer det inte länge tills man når 30 gränsen ;)

Vi snacka mycket ute vid tjärnen och konstaterade att det inte blev som vi
tänkt, nu i sommar.
Vi som hade sådana planer och ambisioner...
Nästa år får vi planera lite bättre grabbar.. fan

Hur som. Jag drar Norr över på torsdag kväll. Ska bli grymt kul!
Det blir min lilla "semester"
Hoppas även kunna dra ner till Björn i höst, för att dra feta kustgäddor
på fluga.

Just nu ligger vi lågt med bloggen.
Det kommer att bli en del förändringar innom en snar framtid.
Så som ny design, info om team members samt "kontakta oss" osv.










Med rubriken "gratis är gött" menar jag ju givetvis, gratis reklam ;)

Pissfiske på er!
//Rille

Kommentarer
Postat av: Bjoz

Nää fan ibland blir det då inte riktigt som man tänkt sig. Nya tag nästa år helt klart. Fina prylar det där!! :) Hoppas du har det super med ett riktigt skitfiske norröver nu och sen ser jag verkligen fram emot att bli besökt i Karlshamn!

2009-08-02 @ 01:38:19
Postat av: Bjoz

Hehe fan jag fattade det som att du åkit den här torsdagen som nyss va.. :P Men det är ju skitsamma för skitfiske ska du ju ha ändå!

2009-08-03 @ 18:33:28
Postat av: victoria

storfiskarn jimmy :O en blogg om fiske o grejer XD haha

2009-08-14 @ 14:39:19
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0