Blekingesugga 10+!!!

WOW!

Vaknade hemma hos Sanna och Stertis, bakis som ett jävla aber och började snart skutta hemmåt med kryckorna. Vädret var skönt, varmt i luften, svaga södra vindar och mulen himmel. Finns ju inget bättre sätt att bota en baksmälla på än fiske ;)

Så jag ställer mig och piskar av några ställen längs strandpromenaden igen. Testade samma ställe som jag fick torsken på igår men verkade inte vara någon hemma där.

Lite senare i en jättefin och lugn liten vik med sandbotten och spridda tångklasar hände det grejer! Fiskade hem den nyinköpta Buster Jerk shallow runnern äckligt sakta, den är helt svävande tillsammans med min titaniumtafs, perfekto. Stod faktiskt och tänkte på gäddfeber när det högg, under ett lååångt spinnstopp. KABAM! så det högg tag i spöet och jag högg tillbaka! Gäddan visade sig snart i ytan och bände och plaskade rejält, fan va kul med lite vettig kaliber också tänkte jag hehe...
Drillar in den till strandkanten och bevittnar den ljuvligt runda buken. Vid det här laget hade det samlats lite folk bakom mig som var nyfikna på det hela, vilket gjorde det hela ännu lite roligare :P Åskådare är ju oftast kul. Efter lite om och men (var rätt klurigt landningsställe denna gången med) lyfter jag upp den med gälgreppet.

Hon hade huggit bustern perfekt, låg helt på tvären i käften och båda krokarna satt fint.

Oerhört fet var hon, en riktig skönhet :D ENDAST 103cm lång och bottade min 10kg super samson våg! Att jag inte lär mig av mina misstag... :P Hehe

Om det var PB eller inte får jag aldrig veta, men ännu en 10+ har jag nu på mitt samvete :)

Bilder så ni inte tror att jag ljuger, haha:











Go och glad, kexchoklad!

SKITFISKE

//Bjoz

Kommentarer
Postat av: Erik

FET jävla gädda! haha sinnes! Stort grattis Björn :D så jävla nice o läsa. Får väll inkassera en pizza på påskhelgen.

2009-03-29 @ 17:16:44
Postat av: Rille

Men va fan är det jag ser! haha grattis bjoz till yttligare en feting :D fan va kul, otrligt vacker gädda!

2009-03-29 @ 17:26:27
Postat av: Björn

Tack grabbar!! :D Har inte riktigt smält det ännu, sitter hemma och är helt exalterad haha



Ni får hälsa på här nere fan! =D

2009-03-29 @ 17:34:46
Postat av: Jimmy

Grattis ;D

2009-03-29 @ 18:56:07

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0