Ny kategori Flugor.

För någon dag sedan fixa vi en ny kategori, så jag passar på att fylla den med nya bilder på flugor.
Tjatigt? ja det kanske jag är men vad ska man göra när det inte går att fiska just nu ;)


Betesfisk


Tubfluga


Mickey finn, Havsöring/Lax fluga


Vad är detta nu då? Ha det fick bli en regnbågsfluga


Haha ser ni inte, det är ju en KUK fluga ^^ (jag är mogen)


En egen variant, ska föreställa en Gulsäck/Gulesäck


En tribute till LHC


Provat flytförmågan på några flugor (denna en klinkhammer)




Vulgata
Så nu va det äntligen slut på bilder.
Om det nu mot förmodan va någon som tyckte att Kukflugan va stötande på något sätt,
Tveka inte, utan hör av dig till Rillevemannars@... så kan vi prata om mitt beslut ;)

Ha det gött

//Rille


Kommentarer
Postat av: Jimmy

jag vet inte vad som var mest moget, att du gjorde en kuk fluga eller det första som slog mig var att det var faktiskt en kuk innan jag han läsa det ;)



grymma för övrigt allihopa

2009-03-24 @ 20:21:42
Postat av: Anonym

Hahahah! Tack för dagens garv! :D

Snälla ta en storfisk på den och skicka in en registrering: Öring, 4,5kg, Svarttjärn, "kukfluga".



Kul som fan att du hinner med att binda så mycket :)

2009-03-24 @ 22:55:17

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0