Egna Jerkfärger

Det är roligt att se ett så stort intresse för gissa-vikten-tävlingen! :) För er som inte vet så hittar ni tävlingsinlägget lite längre ner på sidan.

För ett litet tag sedan postade jag några bilder på en rad jerkbaitformer. Nu har jag börjat knåpa ihop en del intressanta färger också. Vi får väl se hur pass likt det blir i slutändan.

Neontetran tycker jag är lite så där extra kul!





Skriv gärna vad ni tycker om färgerna och betesformerna. Fler färger kommer inom kort!


Nu far jag iväg på en skidresa till Österrike och kommer tillbaks nästa helg,

Björn Bjoz Nettelbladt


Kommentarer
Postat av: Mattis

tredje tjockisen och den fjärde smala tror jag på ;)

2010-02-22 @ 10:22:45
Postat av: Björn

Tack du, vi får se vad som händer inom snart ;)

2010-02-28 @ 20:31:15

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0