TÄVLING!


Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m

Åh!

Jag är fiskeintresserad och min kära morfar med!

VI är ute och fiskar mååånga kvällar varje vår, sommar och höst. Jag behöver ingen fiskeväst, men min morfar som snart fyller 60år i april hade behövt en. Jag har inge pengar till att ge honom den bästa presenten, men att man kanske har en chans att vinna här hade vart underbart :]

Han hade blivit så glad, och jag hade blivit glad över att kunna ge honom en fin present!

2010-03-26 @ 19:38:09
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Jonas

För att min nuvarande väst är grymt trött och välanvänd.. Sen är bärkomforten inte den bästa på den jag har, slutkörda axlar i slutet av carje fiskedag är inget vidare. Behöver verkligen en ny med andra ord.

2010-03-26 @ 20:35:55
Postat av: Lubbe

För att jag aldrig ägt en fiske väst och vill känna på hur det känns att ha sina käraste ägodelar vilket fiskeutrustning är, så tätt inpå sin kropp.

2010-03-26 @ 20:49:45
URL: http://www.fiskkonservator.se
Postat av: Lennart Larsson

En stilren och vacker väsr

Det är vad jag behöver bäst

På den finns det fickor många

Det är bra när fiskedagarna blir långa

Sval ivärme ochvarm i gryning

Det låter som en riktig värsting

Skulle denna väst bli min

lägger jag upp en glad min

2010-03-26 @ 21:11:37
Postat av: David

Vill ha, vill ha! Har PRECIS i dagarna köpt mig mitt första flugfiskespö på en loppis för 650 kr och det är bara början på en livslång kärlek mellan mig och flugfisket, det är jag säker på! Det vore ju perfekt med en väst, så är i alla fall en pryl rejäl nu i början på min flugfiskekarriär! Dessutom har jag inte gjort någon felstavning/särskrivning i min text, vilket måste ge någonting i alla fall! ..Dessutom är jag arbetslös och har inte råd med en väst på en lång tid! Oavsett vem som får den vill jag fjäska och tacka för en strålande blogg!

2010-03-26 @ 21:58:07
Postat av: Manuel

Fluglådor spridda överallt, håven alltför långt borta. Snavar på väskan, trampar på lådor, allt är en enda röra.

Regnbågen rusar, linan i prylarna busar, regnbågen simmar hem åter.

Åh vad jag önskar, ordning i röran, skulle ni kunna mig skänka.

2010-03-26 @ 21:58:41
Postat av: Jimmy

mot västkusten och fiska havsöring 3 april just köpt ett nytt flugspö skulle va super att vinna den här västen har alltid villja ha en sån men otur i spel och tur i fiske så vem vet kanske har en channs ändå.

2010-03-27 @ 08:49:24
Postat av: Marcus Svan

Jag vill ha västen som kompensation för att jag fick köpa ett nytt ankare till båtuthyrargubben eftersom Rille sumpat ankaret =)

2010-03-27 @ 14:32:23
Postat av: Henrik

Jag kommer helt klart vara snyggast i Bohuslän med den västen! ;D

2010-03-28 @ 17:41:37
Postat av: Adi

Farbror fyller 50 år nästa vecka och detta skulle vara den perfekta presenten till mannen som tog mig på min första fisketur när jag var 5år. Han hade blivit jätteglad om han fick den här fiskevästen av mig.



Mvh Adi

2010-03-30 @ 15:36:03
Postat av: Simon JOhansson

Halloj! Jag är 13 år och har nyss hittat min pansion i livet FLUGFISKE.

Har alltid gillat att fiska även om ingen annan i familjen fiskar med mig. Men tack vare min klarinett lärare så blev jag intreserad av flugfiske och nu tycker jag det är de roligaste som finns :)

Har även satt igång med flugbindning det är svårt men det kommer väl med tiden. Brukar följa eran blogg och andra forum och lära mig mer varje dag. För att få andra att bli intresserade av flugfiske gjorde jag ett projektarbete och redovisade det en kväll när vi hade öppethus på min skola. Så nu hoppas jag att jag har turen på min sida och vinner västen mvh Simon

2010-03-31 @ 15:15:40
URL: http://www.supersimon.se

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0