Mot Sportfiskemässan!

Nu sitter jag här, kvällen före resans avgång imorgon bitti. Spänningen är på topp, detta ska bli så himla roligt hoppas jag. Det är nämligen så att jag och Rille följer med Jakto upp till Sundsvall och är med och hjälper till på den årliga Sportfiskemässan som i år hålls där uppe i norr. Mässan är från fredag till söndag men vi åker upp en dag i förväg för att göra ett obligatoriskt stopp vid Ljusnan. Där ska vi få prova på att dänga med tvåhandsflugspö efter blanka firrar! Så vi tar en natt i en stuga på vägen upp och snickrar ihop några nya fräscha fiskehistorier att ljuga om! :-) Blir så klart en rapport från mässan och älvfisket när vi är hemma igen!

Tills dess... ha det bra alla och om ni tänkt titta in på mässan så kom gärna fram och tjola lite.

//Björn

Kommentarer
Postat av: Joel

Tjola är ett bra ord...

2010-05-06 @ 13:11:02
Postat av: Magnus

Tjena Grabbar. Gillar bloggen kollar ofta.Var får man tag på Flytoverall. märke o pris tack

2010-05-06 @ 14:23:24
Postat av: Björn

Tjena Magnus, jag kan tipsa om Fladens flytoveraller som ska vara både billiga och grymt bra i test. Själv har jag en sunridge och den är jag nöjd med. Många fiskebutiker har overaller men lättast är kanske att söka på google.

2010-05-12 @ 11:25:32
URL: http://teamdalkars.blogg.se/

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0