Insnöad...

Jahapp... God fortsättning alla som läser och hoppas vi alla får ett gott fiskeår.

Kanske blir det lite isfiske efter gädda framöver. Kanske blir det inget fiske förrän isen släpper. Vem vet. Dock sitter jag i mitt hem och smider idéer på egna jerkbaits, medan snön lägger sig allt tjockare utanför fönstret. Perfekt årstid att ägna sig åt något kreativt. Sedan vet jag att Mattis kommer vara flitig med gäddflugorna, så håll ett öga här, dom dyker kanske upp snart. Ismeta gädda, jerkbaits, gäddflugor... ja ni ser kanske vad den här bloggen huvudsakligen kommer att handla om i fortsättningen :)

Mål inför 2011 då?

Simpelt nog...

  • Fler gäddor över 10kg. Sedan är det så klart välkommet med andra PB'n oxå.
  • Egna jerkbaits, åtminstone några prototyper.
  • Dessutom ska jag köpa ett nytt jerkspö.


















//Björn

Kommentarer
Postat av: Rille

Hoppas verkligen du kommer igång med tillvärkningen av egna jerks iår :) bilderna du skissa på förra året såg mycket bra ut!

2011-01-16 @ 23:37:43
URL: http://meandmyrod.blogg.se/
Postat av: Björn N

Oj har missat att du kommenterat här... Tack du! :) Jag är supertaggad på det här! Längtar till den dagen då jag tar en första fisk på eget bete :)

2011-01-21 @ 01:24:48

Kommentera här foorheelveete:

Vad heter du?:
VIP

E-postadress:

Haru Blogg:

Say What You Want:

Trackback
RSS 2.0